Programació del Club de Lectura d'Adultesa

Dimecres, 17 de setembre, inaugurem el nou curs del club de lectura amb més trajectòria de la Biblioteca. Pots recollir un exemplar del llibre al taulell de préstec i participar en la trobada sense necessitat d’inscripció prèvia: l’activitat és oberta a tothom.

El club és dinamitzat per la professora de literatura Marga Llovet i, en aquesta primera sessió, comptarem amb l’escriptora i especialista en Virginia Woolf, Carme Cloquells, que ens ajudarà a comentar La senyora Dalloway i a aprofundir en el coneixement de l’autora.

A continuació trobareu la resta de sessions: 

15 d’octubre
Ens acompanyarà Sandra Freijomil, autora de Deu dies amb la senyora Dalloway, per acabar d’endinsar-nos en aquest personatge que ha inspirat diverses generacions d’escriptores.

12 de novembre
Visita de Josep M. Quintana amb la seva darrera novel·la, La disputa de Barcelona. Quintana és un referent per al nostre club, on al llarg dels anys hem llegit diverses de les seves obres.

10 de desembre
Comentarem I del cel van caure tres pomes, de Nariné Abgarian, guardonada amb el Premi de la Crítica dels Escriptors Valencians i el Premi Nollegiu Narrativa a millor obra traduïda.

14 de gener
Analitzarem Te deix, amor, la mar com a penyora, de Carme Riera. Coincidint amb el 50è aniversari de la seva publicació, hem rebut un lot de llibres de l’Institut d’Estudis Baleàrics, gràcies a la col·laboració amb la Xarxa de Biblioteques de Menorca.

11 de febrer
Sessió dedicada a El mag, de Colm Tóibín, amb l’escriptor Thomas Mann com a protagonista.

11 de març
El Fons Menorquí de Cooperació ens proposa la novel·la Marrón, de Rocío Quillahuaman, en el marc del projecte Llegim per un món millor.

15 d’abril
Ens connectarem en videoconferència amb Care Santos per conversar sobre la seva novel·la El boig dels ocells, amb personatges singulars: alguns apassionats pels ocells i d’altres per la força creativa de Shakespeare.

13 de maig
Debatrem Del color de la leche, de Nell Leyshon, considerada el millor llibre de l’any 2014 pel Gremi de Llibreters de Madrid.

Juny
Tancarem la programació amb Joan Pons i el seu llibre El gos de Camus.


I el dissabte 13 de juny celebrarem un berenar de cloenda amb tots els membres dels clubs de lectura de la Biblioteca.

T’hi animes? Pots venir un sol dia, a diverses sessions o a totes. Cada participació compta i enriqueix les trobades.

 

Categoría:Activitats
Tornar
Facebook
Contacta amb la biblioteca
en enviar acceptes la nostra política d'ús
Cercar a la web
Política d`ús

Biblioteca Pública de Maó (d`ara en endavant, Bibliomao) que desenvolupa la seva activitat a través del present lloc web (www.bibliomao.es), amb domicili Plaça Conquesta, 8, 07701 - Maó, Illes Balears (Espanya) informa als seus usuaris de la seva Política de Protecció de Dades amb Caràcter Personal amb conformitat a la legislació vigent d`aquesta matèria. Bibliomao podrà modificar la present política a la seva discreció, sempre amb conformitat a la legislació vigent.

Dades d`usuari

L`usuari accepta que les dades personals facilitades per ell o que es facilitin en un futur a Bibliomao, poden ser objecte de tractament a un fitxer de dades de caràcter personal, que podran ser utilizats per la creació d`estadístiques.

Els fitxers creats amb aquesta finalitat seran titularitat i responsabilitat de Bibliomao. El titular de les dades tindrà en tot moment el dret a accedir als fitxers automatitzats, podent també exercir els drets de rectificació i cancelació de dades. Amb aquesta finalitat, tindrà que dirigir una carta signada per el titular de les dades a l`adreça social de Bibliomao, assenyalada a la part superior d`aquesta pàgina, adjuntant una còpia del Document Nacional d`Identitat i indicant el domicili del titular amb la finalitat de que Bibliomao li remiteixi la confirmació de la seva actuació amb conformitat a la seva solicitut.

L`entrega de les dades requerides per www.bibliomao.es per dur a terme el servei contractat és obligatòria, podent Bibliomao denegar el servei a l`interessat que no faciliti aquestes dades.

El consentiment de l`usuari per el tractament i cessió de les seves dades personals serà revocable en tot moment, entregant una comunicació escrita al responsable dels fitxers a l`adreça indicada a dalt. Aquesta comunicació tindrà que realitzar-se mitjançant la remissió d`una carta firmada pel titular de les dades, indicant el seu domicili i adjuntant una còpia del seu DNI o NIF.