Aquest dimarts, dia 19, l'artista menorquí Llorenç Marquès, conegut pel seu nom artístic Leonmanso, oferirà un concert per presentar el seu llibre Tot està escrit. Un acte on música i literatura es combinen en un format íntim i proper.
Amb una trajectòria consolidada dins l’escena musical en català, Leonmanso aprofita aquest nou projecte per explorar nous camins creatius i compartir amb el públic una faceta més personal i reflexiva. El concert-presentació cerca ser una experiència cultural completa que fusiona paraula i melodia.
Tot està escrit, editat per Llentrisca edicions, recull una selecció de pensaments, lletres de cançons, reflexions i petites històries que Leonmanso ha anat escrivint al llarg dels anys. Amb un estil proper i ple de sensibilitat, el llibre ens endinsa en l’univers personal de l’autor: una mirada nostàlgica, crítica i poètica sobre la vida quotidiana, el pas del temps, l’amor, l’illa i la memòria. Un dietari emocional on música i paraula es troben i es complementen.
Com sempre es tracta d'un acte obert i gratuït. Sense inscripció.
Tornar