Els propers 7 i 8 de novembre la Biblioteca acollirà el taller Mapes narratius, una proposta d’escriptura creativa en català conduïda per Roger Coch i organitzada en col·laboració amb Llentrisca Edicions.
El taller consta de dues sessions —divendres 7 de novembre, de 17 a 20 h, i dissabte 8 de novembre, de 10:30 a 13:30 h— i està pensat per a persones interessades a explorar noves formes de narrativa i en aprofundir en el procés creatiu de l’escriptura.
A més, des de Llentrisca edicions, entre els participants s’atorgaran tres beques per continuar rebent una mentoria literària entre gener i març de 2026.
Les inscripcions són gratuïtes, però amb places limitades. Les persones interessades han d’enviar una carta de motivació (màxim dues pàgines) abans del 30 d’octubre al correu llentriscaedicions@gmail.com
La selecció final es comunicarà el 3 de novembre.
T’agrada escriure? Vols escriure una novel•la? N’escrius una? Prepara la teva carta de motivació! Sort i lletres!
Tornar