Aquest dijous a les 19 h, la Biblioteca acull una nova sessió del Club de Lectura de Novel·la Gràfica, que en aquesta ocasió estarà dedicada a l’obra Jimmy Corrigan: el chico más listo del mundo, de Chris Ware, considerada una de les novel·les gràfiques més influents del còmic contemporani.
Publicada originalment a inicis dels anys 2000, Jimmy Corrigan és una obra complexa i innovadora tant pel seu contingut com per la seva forma. A través d’una narrativa fragmentada i d’un ús molt personal del llenguatge visual, Chris Ware explora temes com la soledat, la incomunicació, la memòria, les relacions familiars i el pes del passat. El resultat és una lectura que convida a una observació pausada i a múltiples interpretacions.
La trobada estarà dinamitzada per Gabi Miciulevicius, que guiarà el debat i ajudarà les persones participants a endinsar-se en l’univers creatiu de Chris Ware, tot posant el focus tant en els aspectes narratius com en els recursos gràfics i estructurals de l’obra. De fet, na Gabi va tenir l'oportunitat de visitar l'exposició que el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona li va dedicar el 2025: "Chris Ware, dibuixar és pensar".
El Club de Lectura de Novel·la Gràfica és un espai de lectura compartida i reflexió col·lectiva al voltant del còmic i la novel·la gràfica, obert tant a persones lectores habituals com a aquelles que s’hi volen acostar per primera vegada. T'interessa l'univers Ware? T'hi esperam.
L’activitat és oberta a tothom i no requereix inscripció prèvia.
Tornar