Entre la novel·la tradicional i el format de la historieta convencional hi podem començar a definir la novel·la gràfica, un gènere que desperta passions per les seva manera de narrar les històries, d'una manera tan detallada, textual i visualment, que no ens pot deixar indiferents.
Aquest nova temporada del Club de Lectura de Novel·la Gràfica, dinamitzat per Gabi Miciulevicius, tampoc ens hi deixarà, d'indiferents... un dimecres al mes ens trobarem per gaudir de la programació dels títols i autories que ens permetran descobrir mil i una maneres de llegir el món, de veure'l i d'interpretar l'autoconclusió il·lustrada.
Iniciem les trobades dimecres dia 28 d’octubre a les 19.00 h amb «Els Pizzlys» de Jérémie Moreau, una novel·la gràfica fascinant, vitalista i reconfortant on es rebutja la manca de sentit de la vida dintre del nostre sistema.
Una activitat d'accés lliure i gratuït sense inscripció prèvia.
Tornar