Aquest dijous 13 de novembre a les 20 h, la Sala 3 dels cinemes Ocimax de Maó acollirà la projecció del documental Cien libros juntas, dirigit per Marga Melià.
El film narra la història de diverses dones vinculades pel seu club de lectura, un espai de trobada i de diàleg on la lectura es converteix en motor de vida, d'amistat i de creixement personal.
A través dels seus testimonis, Cien libros juntas retrata la importància dels clubs de lectura com a comunitats de pensament compartit i com a llocs on els llibres teixeixen vincles humans.
"En esta sociedad nadie escucha a nadie. Sin embargo, en el club de lectura, una de las grandes cosas es que te escucha la gente"
"Nos lo pasamos tan bien. Porque es que tocamos lo divino y lo humano"
Després de la projecció, el públic podrà participar en un col·loqui amb la directora, que explicarà com va néixer el projecte i què ha descobert sobre la força d’aquests grups de lectura col·lectiva.
L'acte també tindrà lloc també als cinemes de Ciutadella divendres 14. En ambdós casos l’entrada és gratuïta fins a completar aforament.
Us hi esperam!
Tornar