Aquest mes de desembre es celebra el centenari del naixement de l'escriptora Carmen Martín Gaite.
Durant tot l'any la seva obra ha estat present a diverses activitats de la Biblioteca i volem tancar el cicle amb una proposta per a tota la família: una lectura animada del conte que recull la seva biografia, "Carmen Martín Gaite. A la aventura subida en una pluma".
Avui dijous, a les 18 h. Luisa Antolín, autora del conte, compartirà amb les famílies la seva passió per Gaite que la va portar a escriure aquest llibre.
Anteriorment, amb el Club de Lectura Juvenil, vam comentar "Caperucita en Manhattan", una meravella. Mentre que el públic adult es va poder apropar a la seva obra en una sessió de "Clàssics amb els ulls tancats" en la qual Ana Haro va compartir fragments de "Cuarto de atrás".
D'altra banda, el Club de Lectura d'Adultesa havia llegit la seva obra "Entre visillos" i el Club de Lectura amb Perspectiva "Nubosidad variable".
Encara no has llegit res de Martín Gaite? La celebració del seu naixement ens recorda que sempre és un bon moment per apropar-se a Gaite.
Tornar