Dimecres 25 de juny vam comentar la darrera novela d’aquest curs 2013-14: “Las golondrinas de Kabul”, una novel.la on l’autor (Jasmina Khadra és pseudònim de Mohammed Moulessehoul) ens parla d’un Kabul miserable on ja no se sent a les orenetes sinó els gralls dels corbs i els udols dels llops. Allà diversos personatges es mostren incapaços de sobreposar-se a un destí marcat per les seves misèries, covardies i desencants, imposats per la irracionalitat de l"integrisme islàmic.
L’obra va agradar els lectors i lectores a pesar de la seva cruesa inicial, i li van donar una nota mitjana de 7.
Aprofit per comentar que a la anterior lectura hi havia un error en la imatge insertada, ja que era la imatge de “Las golondrinas de Kabul” no la de “Balzac y la joven costurera china”. Per tant, ara inclouré la imatge del anterior llibre, ja que em vaig confondre en el seu moment.
Amb aquesta lectura acabam per a aquest curs, no sense deixar ja triades, entre tots els lectors y lectores, les lectures pel proper curs 2014-2015 que començarà al setembre.
CLUB DE LECTURA DE LA BIBLIOTECA PÚBLICA DE MAÓ
LECTURES PEL 2014-15
1.- 24 de setembre: “El enigma” de Josefina Aldecoa
2.- 29 d"octubre: “El corazón de las tinieblas” de Joseph Conrad
3.- 26 de novembre: “El fin de los buenos tiempos” de I. Martínez Pisón
4.- 17 de desembre: “Muuu” de David Safier
5.- 28 de gener: Lectura per determinar del Fons Menorquí de Cooperació.
“Cielos de barro” de Dulce Chacón
6.- 25 de febrer: “Els Clark” de J. M. Quintana
7.- 25 de març: “Viento del Este, viento del Oeste” de Pearl S. Buck
8.- 22 d"abril: “El enfermo imaginario” de Molière
9.- 27 de maig: “El amante” de Marguerit Duras
10.- 17 de juny: “Batherby, el escribiente” de Herman Melville
La propera lectura será, per tant, dia 24 de setembre. Començarem el nou curs amb la novel.la “El enigmal” de Josefina Aldecoa, i serà com sempre, a les 20.00h al primer pis de la Biblioteca Pública de Maó, Plaça de la Conquesta, 8 .
MOLT BON ESTIU A TOTS I A TOTES!!!
Tornar